tisdag 4 januari 2011

Lat och ledig

Man får väl kalla sig för privilegerad!

Ledig flera vardagar i rad.


Använder dagarna till att fundera och planera inför den nyss påbörjade mandatperioden.

Vi har ju inlett samarbete med Miljöpartiet och det lokala partiet Ny Ordning.

Det ska bli spännande och jag är övertygad om det kommer att bli ett fruktbart samarbete med ett givande och tagande på lika villkor.


Själv känner jag mig laddad inför mandatperioden och är glad att jag fick fortsatt förtroende av min Arebatarekommun.


Privat startade jag en resa i slutet av året som förhoppningsvis ska göra levet lite lättare;)

Genomgick i november en sk Gastric Bypass-operation, mår förträffligt.

Nu ska jag iväg och köpa mig ett promenadband så det blir lite ordning på motionen.

Årets vinter har ju inte direkt underlättar för uthomhusaktiviteter.


Det är lätt tröttna på alla snö som kommer dimpandes ner över både slott och koja men vackert är det!

Så här fint var det i Högbo på nyårsafton!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar