lördag 19 september 2009

Nu ska det bli skärpning!

Bedrövligt är väl det enda rätta ordet om jag ska beskriva min blogg:( Ambitionen var då allt bra mycket högre när jag startade denna blogg.
Ingen mening att gråta över spilld mjölk sägs dag så nu ska det blir skärpning.
Det finns förstås hur mycket som helst att fundera över.
Om en månad har vi socialdemokrater kongress.
Efter det ser jag fram emot en aktiv debatt fram till valet där vi visar på att det finns bra alternativ till den djupt orättvisa politik som förs av dagens regering.
Valet ska vi vinna med egen kraft och egen politik

2 kommentarer:

  1. Roligt! Såg din blogg ut så här förut eller har du bytt layout?

    SvaraRadera
  2. den har sett ut så här hela tiden vill jag minnas men det var ju så länge sen jag gjorde något här så jag kanske har bytt layout:)

    SvaraRadera